Sjukt trist att vara sjuk..

Tja! Sitter och lyssnar på Svennebanan och tycker synd om mej själv haha.. jag är SJUK, har haft sjukt ont i halsen, speciellt igår då va jag helst tyst, men nu har förkylningen brytit ut istället, har snytit upp en halv rulle på 2 timmar snart... Tänkte ringa vårdcentralen vid ett men sket i det efter jag duschade för då lättade allt o förkylningen kom.. misstänkte halsfluss men de kanske inte e de ändå..
Iallafall så är det sjukt synd om mej enligt mej själv för jag har vart hemma död i 3 dagar o det är inte speciellt roande, om jag inte har ont i halsen eller feber imorrn så ska jag gå på jobbet hur snuvig jag än är, det här funkar inte längre!
Slog även min lilltå i en inline som låg i hallen så jag blödde som en gris, mycket skönt!
TYCK SYND OM MEEEEJ... ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0