Skatteåterbäring

Hellloooow!
Har precis fått en guidning av Renée hur man tjuvkikar på hur mycket skatt man får tillbaka och iår får jag faktiskt tillbaka pengar =D ca 2000 spänn blir det för mej, jag brukar få ca 40 kronor tillbaka så jag inte får ut nåt men iår så fick jag en slant så jag är mycket nöjd!

Idag är det 74 dagar kvar tills vi åker till Egypten, längtar jättemycket, vill komma härifrån en stund så man uppskattar det man har här mer igen, annars kan saker o ting lätt bli svart/vita och det är ju trist och onödigt..
Vi åker ner till Skal i Uppsala på torsdageftermiddag med bil och hänger där med henne på helgen, så ska hon skjutsa och hämta oss på arlanda och få vara bilvakt när vi är borta, vilket hon absolut inte hade nåt emot haha =)

Är ledig från jobbet idag, sköönt! Helgen var hemsk, satt i nummerupplysningen lördag, söndag, jag vet inte vad det var för fel, jag och Amelie måste ha haft världens otur med bittre, fulla, otrevliga människor, det var som ett flow lite då och då kom dom och dom lyssnade inte så man fick upprepa allt flera gånger, jag menar..ringer man in till nummerupplysningen lyssnar man väl?!, det kostar ju rätt mycket pengar ändå och det är den som ringer som bett om hjälp.. men tillslut var vi så frustrerade att vi bara skrattade av uppgivenhet så tårarna höll på börja rinna hahaha!

Ne nu ska jag ta mej i kragen och hitta på nåt spännande! Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Mågnus

Men asså hörrniiii!!!



Du kan ju inte bara berätta att du vet hur man gör för att tjuvkika på skatteåterbäringen, och sen inte föra det vidare.



Jag kräver att du berättar för mig. Det här är ju inte okej!

2009-03-28 @ 07:41:25
URL: http://www.blaeffo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0