Resan!

Jäklar vad skoj vi hade på resan till Åbo =) Däremot började ju min entré på busstorget inte som jag hade önskat mej kanske.. jag kommer där, alledeles nyvaken, känner bara ett fåtal människor.. har precis entrat folkklungan då jag råkat halka och ställer mej på knä som en hårdrockare och får skämmas - alla ögon på mej.. Ja, jag skämdes hahaha
När bussen börjat rulla vart vi bjudna på välkomstdrink som va champange, drack det sen tog jag det väldigt lugnt på resan ner för annars hade jag inte pallat att hålla igår hela natten.. baren öppnade i Sundsvall där folket började inhandla drinkar och grejjer =)
Ca 19:00 entrade vi båten som tuffade iväg 19:15, innan satt vi och kollade på alla som steg av, endel va sjukt fulla, endel sjukt bakis och endel hade hunnit reparera sej rätt bra innan dom steg av haha..

Vi gjorde oss iordning och gick och käkade finmiddag och gick på taxfreen och shoppade massa att dricka, sen började festen, kommer aldrig glömma den här resan hade så jävla kul! Mycket galenheter, det är så det ska vara, då är det som roligast!
Ett gäng var utklädda till araber, en kille borstade tänderna med Muntu, en kille hade knallrosa brallor med randiga färgglada långa tåstrumpor (dom var INTE okej), nästa sekund var han naken och sprang omkring i korridoren med ett pingvinhuvud som tänkte det heligaste, en kille intog fosterställning redan runt 23 tiden på toaletten och där var hans resa slut.. Jag sa att jag hatede Peji ca 1000 ggr haha men han var faktiskt dum mot mej som ni kan se på en bild nedanför där han överfaller mej i trappen och är störig haha..
Såja, efter en kort recension av förfesten gick vi vidare på våning 10 där krogen var, där var vi och hade ännu mer skoj och jag kom hem vid ca 5 på morgonen efter att ha lagt mej i caféet på ena våningen på båten för jag inte hittat faan inte hem till vår hytt.. Fick hjälp att hitta hem där runt fem på morgonen då en vakt guidade mej och knackade på vår hytt och frågade på finsk brytning:
Tillhör den här hytten?
hahaha inte okej!
Här har ni lite bilder från resan:

 

Vi har planer på att åka igen om ungefär en månad =)

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: sus

klockrent katta! Detta måste vi göra om snart!

Fan kommer aldrig glömma denna resa. :D



Puss

2009-03-10 @ 22:06:23
URL: http://sussisplaze.blogg.se/
Postat av: zabine

Ja du ser:D Här går de undan i svängarna =) Ja vi är tillsammans igen.. Allt känns super bra, är kär som aldrig förr och lycklig som tusan! :D hur gåre för dig då ? har ni haft de bra i åbo? Hoppas du mår bra! PUSSSS

2009-03-11 @ 12:29:15
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Minna

Haha, "tillhör den här hytten?" HAHAHAHA Katta!

2009-03-12 @ 18:29:37
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0