...Ledig...

Idag har jag vart ledig från jobbet, skööönt! Har slöat massor.. härligt! Förut ikväll skjutsade jag ner Janne till Jocke och Peji på fest, gissar på att han ramlar in full som en kastrull runt 3 - 4 inatt iskall och ska värma sej på mej som kommer avlida av kylchocken jag kommer få haha.. Alltid när jag vart ut kommer jag hem runtrullandes runt den tiden och kryper innanför hans täcke och värmer mej.. det e ju grymt kallt ute nu så det är sååå skönt med värme då, däremot tror jag inte det är så uppskattat från hans del men vaddå jag måste ju överleva =D
Så skönt i vårt förhållande, vi kan festa tillsammans och ha sjukt kul utan bråk, och vi kan även festa på olika håll men ändå veta att vi ses där hemma, no mather what, älskar mitt och jannes förhållande, är sjukt kär i honom, har trygghet o kärlek 24-7! Har aldrig trivts så bra i ett förhållande ever! Ett stort plus är att det knappt är någon svartsjuka mellan oss med, klarar inte av sånt i ett förhållande.. drar mej undan då.. känner mej instäng och kontrollerad, inget för mej det inte! Visst, lite sånt finns det ju nångång ibland men det är ytters sällsynt..men annars e ju nåt fel tycker jag..!

Blir bara en lugn kväll för min del, jobbar hela helgen så det är lika bra det! Orkar inte sitta och lida i 8 timmar på jobbet, har gjort det nåra gånger och det är INTE kul... Sen ska jag ju träffa min Martin imorrn efter jobbet med så jag måste ju vara pigg =) Han har ÄNTLIGEN kommit hem igen en sväng och hälsar på.. den svikaren har ju flyttat och jobbat i Katrineholm.. inte okej.. han måste ju vara här hemma i Östersund med mej ju! Hoppas han flyttar hem snart igen.. saknar han sjukt mycket, tur att han kommer hem nästa helg med så jag kan trackasera honom lite då med =)

Felicia och hennes man kommer också till helgen, henne saknar jag oxå sjukt mycket, gillar inte att nära vänner flyttar härifrån, iofs är det förståligt på ett vis men om man ska vara lite ego så vill jag att alla ska stanna kvar såklart, älskar ju dom ju! (ja skal och theres, er med) hah!

Ne nu ska jag lyssna vidare på bandit! Gillar den kanalen skarpt!


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha jag tänkte väl, tur för dig där att du inte glömde bort mig :)

2009-02-21 @ 15:38:23
Postat av: Martin

sry att jag inte hann träffa dig nåt sist jag var hem vart bara en jävla massa strul!! Men du det jag vart mest nöjd över nu är att jag ser att du har börjat lyssna på Bandit ;) Äckligt bra radiokanal!! Jag drar hem på fredag o stannar tills på söndag eventuellt måndag :) KRAMAR!!

2009-02-24 @ 12:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0