I´m alive!

Jag överlevde konstigt nog passet, men jag var nära att stryka med nåra gånger tyvärr haha.. jag trodde jag skulle tappa armarna lite titt som tätt faan va dåliga armmuskler jag har, helt sjukt ju, men jag tror jag föddes utan sånna faktiskt. Min mamma berättade för ett tag sen att när jag va liten, inte SÅ liten, utan kanske 11 år så orkade jag inte hålla i en kastrull med vatten från kranen till plattan, då snackar vi kanske 3 meter... när jag skulle ställa upp den på plattan tog det stopp och jag stod och gormade att jag snart skulle tappa kasrullen i golvet och skakade med mina små tunna spagettiarmar sådär som när man verkligen tar i och man inte orkar mer.. så som sagt, jag föddes nog utan armmuskler, det är bara att inse! haha!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahahahaha, du är ju sjuk katta! haha! me lööv you!

2009-02-17 @ 20:45:12
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0