Hurtig!

Jäklar vad hurtig jag har blivit på slutet, tränar rätt ofta nu.. Känns jättebra faktiskt, man mår mycket bättre och är mycket piggare och så.. det här ska jag fortsätta med hade jag tänkt! Tycket att det är kul oxå så whay not?!
Men jag gillar bara att vara i gymmet, jag hatar att gå på pass.. kan ju ha men min koordinationsförmåga att göra haha =D Det går bra till en viss gräns men sen ser jag nog rätt rolig ut haha..

Får se vad som vankas för morgondagen, eller ja, kvällen, jag, emma, minna och kanske zandra tänkte nog dra en sväng på G3 och svänga våra lurviga en sväng. Är ledig på fredag så de går fint för min del! Vi har inte bestämt oss riktigt än men tanken finns!

Ne nu ere dusch-tajm!

Kommentarer
Postat av: Monia

Jag kanske kanske kanske vill följa, men tror inte. men kanske =)

2009-02-11 @ 20:10:59
Postat av: Ellen

Jag är så besviken över att du är ledig på min sista arbetsdag. Jag kommer låsa in mig på toaletten och gråta av besvikelse hela dagen. Eller nä det kommer jag inte. Och kakan jag bakade igår blev skit så du missar inget. :D

2009-02-12 @ 08:57:07
URL: http://meretrix.blogg.se/
Postat av: Zabine

heej bruden! inte visste jag att du skrev blogg :) Kul att hitta dig, Hoppas allt är bra med dig! Kramar Zabine

2009-02-13 @ 20:55:52
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: susieQ

tack för att du talar om att du skriver blogg din lilla loppa!

Här får man spåra med fbi innan man får reda på det ;)



Kul iaf!

pusss!

2009-02-14 @ 08:32:38
URL: http://sussisplaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0