Ellen!

Ellen! Det går ju inte att kommentera i din blogg, jag har härmed försökt 5 gånger vilket har resulterat till många svordomar och nu är jag faktikst less på att skriva samma sak fem gånger och jag tycker inte att det är okej att det blir fel på sidan varje gång jag ska skicka iväg det till dej. SÅ, här är min kommentar som du muttrat över att jag inte skrivit ännu:

Grattis till dej och Micke, härligt att allt ordnade sej mellan er igen och att ringarna e på plats igen =) Är jätteglad för din skull (även fast du är en svikare som ska flytta till Norge vilket INTE är helt okej)



(JA, jag stal bilden från din sida men jag tyckte du va så läcker på den här bilden haha)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Mongo, varför har du inte sagt att du ha skaffat dig en blogg? :P Puss

2009-02-02 @ 23:02:25
URL: http://milansmamma.blogg.se/
Postat av: Ellen

Haha ja jag vet, blogg.se kukade ju ur fullständigt igår.

Du jag är så sjukt het på den där bilden så jag förstår att du blir alldeles till dig :D

2009-02-03 @ 09:03:00
URL: http://meretrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0