16 Februari 2oo9

Tjena!
Va ett tag sen sist.. är riktigt kass på att uppdatera bloggen.. men det blir inte av, efter jag jobbat så går jag ofta och tränar eller så har jag nåt annat för mej och jag jobbar ju med datorer  8 timmar om dagen så jag är inte så pepp på att sitta vid datorn allt för länge när man är hemma..

Var ut med Emma, Minna, Monia i torsdags, sen träffade vi upp jossan o co! Hade skitkul! Måste göras om snart! =)
Vi förfestade i Emmas mörka lägenhet, jag vet inte vad det sitter i men hon har alltså en lampa i lägenheten som befinner sej i badrummet haha mycket trevligt =) Sen vart det G3!

Helgen har vart lugn för min del, har sovit ut och bara gjort vad jag känt för. Alla hjärtans dag tillbringade jag med Janne och hans barn, vi gjorde en skitgod middag..eller ja, som skulle vara skitgod men den smakade rent ut sagt skit, alla fyra lämnade kvar skitmycket.. det var potatisgratäng, fläskkarée, champinjonsås, vitlöksbröd och färsk annanas.. potatisgratängen hade varit fryst, alldeles  grynig och vidrig, karéen ska jag inte ens tala om.. blä! det enda man kunde äta va såsen, brödet och ananasen haha.. men det var bara att försöka gilla läget fast de gick sådär, vi slängde det mesta.. så det gick ju kanske inte som tänkte med mysmiddagen haha.. men men nya tag nästa gång =)

Har precis kommit hem från jobbet, tagit bort sminket och just nu sitter jag utsvulten, hungrig som en varg och väntar på att tjockispannkakan ska bli klar nångång.. sen ska jag o Amelie på boxpass på gymmet får se hur det går, förmodligen kommer jag inte överleva så jag får säga adjö nu!
Ha det så bra! På återseende =)


Kommentarer
Postat av: Zabine

hehe jaa mumma visst va han fräsh :)Allt är bara bra här :) härligt att allt e bra med dig..Tackar tackar.. Ja hon växer och frodas min lilla tjej, Tiden går så fort, Vad gör du annars då ? Kramar

2009-02-17 @ 18:04:08
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Anonym

mästerkockar på hög nivå =)

2009-02-17 @ 19:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0