Bra helg!

Tja!
Helgen har bestått av massa roligt, i fredags var jag på Afterwork med Lilli och Minna, där träffade vi även kaka &co. Käka oxfilepasta och drack nåra öl och skrattade o pratade., jag drog hem vid halv elva ungefär för jag skulle upp och köra till 060 nästa morron. 
På lördagen pep larmet på mobilen 07:00 = katastrof på en lördag men det var det värt. Jag gjorde mej i ordning, pratade med Emma som hade lite panik för att Minna inte svarade på hennes mess, vi skulle nämligen till åka Sundsvall för att shoppa kläder.. Efter klockan 8 började jag ringa till Minna men hon hade slagit på dövörat, eller ska jag kalla det fylleörat haha? Minna hade nämligen vart karatefull kvällen innan och hörde ingenting, så tillslut när jag o Emma höll på få riktig panik tvingade jag henne att gå hem till Minna och låsa upp dörren för att se om hon ens tagit sej hem, men det hade hon som tur var haha,
Vi landade i Sundsvall efter några bravader och massor med skratt, där shoppade vi massor, jag köpte 2 koftor, 3 tröjor och 3 par leggins på Gina och en T-shirt på Monki. Käkade på McDonalds inne på Birsta där vi hamnade brevid nån skum brutta som åt en McFeast.. först tog hon bort brödet på båda sidor, sen slickade hon av osten som om hon aldrig ätit förr, sen bryter hon hamburgaren i bitar och doppar dom i ketchup? Jättekonstigt!

Vi tog en sväng på systemet för det vankades fest på kvällen hos Lilli, sen gick vi på Ikea hitta nåra småsaker bara, var inte planerat att gå på Ikea så det vart ca 150 spänn där bara =) Annars brukar det ju kunna försvinna ett gäng tusenlappar..
Hade grymt kul på kvällen med, tack för en superlyckad dag/kväll/natt tjejer =D
Och söndagen bestod av att jag va bakis tfrån att jag vaknade på eftermiddagen till jag somnade in och vaknade upp på måndag morron!


Kommentarer
Postat av: Minna

Haha, tur att ni inte åkte utan mig! :P

2009-04-02 @ 16:34:36
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0